Fredagsfix

Just nu sitter jag och väntar på Micke, han sitter på toa och läser tidningen..
Vi ska snart åka till Colorama för att handla lite färg och grejer till att måla om köket med, äntligen! :D
Efter det blir det en tur ner på stan då jag måste äta lite innan jobbet, kör kvällspasset på MAVA och jag håller alla mina fingrar och tår att det blir en lugn kväll.
Jobbar sen hela helgen, dagspass imorgon och sen kväll igen på söndag. På måndag är jag ledig och då tänkte jag börja fixa lite i köket, blir spännande! Tur att jag har Martin som lite målerimentor, han får ta över om det blir helt tokigt :P

Ne nu ska vi kila, ha en toppenbra fredag!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0