Jag har haft en superhärlig påskhelg :)

Just nu sitter jag i min mörka lägenhet och tänker tillbaka på helgen som har varit riktigt bra!
Har ätit god mat, godis och druckigt mängder med påskmust, träffat härligt folk, myst med bebis, promenerat, kramat raringen, kört bil, tittat på bra filmer, SOLAT! :D, sovit som en stock, rökt vattenpipa, åkt tåg.....
Ja som ni ser så kan det bli ett långt inlägg men jag känner att jag vill bevara helgen i huvudet! :)
Känner mig uppladdad för en ny vecka och det känns riktigt skönt, nästa helg är det ju Valborg och då blir det ännu mer festligheter!


Nu väntar jag på att Micke ska komma hem från jobbet och då blir det ännu fler kramar!
Hoppas ni alla har haft en toppenhelg!
kram

Juste kolla bilderna på Facebook men en kan ja bjuda på, världens finaste Zeth! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0