Kärlekens tunga

Lyssnar på September och njuter av kvällen! Har lagat mat, diskat och städat så nu unnar jag mig lite soffhäng! :)
Var nere på stan en snabbis när jag handlade och jag kunde inte hejda mig från att gå in på både Lindex och H&M, hittade 2 härliga blusar på rean och sen hittade jag en grymt tuff klocka som jag bara måste ha! Jag får springa ner igen imorgon..

Annars händer det inte så mycket, nu väntar jag på Desperate Housewifes och sen blir det sängdags! Det kommer vara ett galet op schema imorgon så jag behöver all sömn som jag kan få.

Har även gjort ett event på facebook inför min födelsedag den 5:e maj, lika bra att vara tidig :)

Nu ska jag krypa ner i soffan och äta mina vindruvor, ha en soft kväll.

kram

 

Den blommiga från H&M och sen den svarta från Lindex

149 :- för båda med lite rea checkar :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0