Nuså :)

Har haft lite taskig uppdatering men nu blir det ändring på det! Mitt lilla liv rullar på, jobbar kvällspasset på UVA ikväll och då börjar jag 11.30 till 20.45. Innan ja traskar dit så ska jag ner på stan för att handla lite dricka inför valborg och ta en snabbtitt :)

Vaknade tidigt fast jag hade sovmorgon men då tog jag tillfället i akt att börja plocka lite i köket. Nu har jag tagit bort en massa saker, tejpat lister och hörn samt lagt ut tidningspapper på golvet och imorgon ska jag äntligen börja måla!
Jag vill ha köket någorlunda färdigt innan den 6:e maj då jag ska ha lite kalas och sen får man ju fixa med lite dekoration, nya möbler och sånt senare :)


Nu ska jag klä på mig och gå ner på stan, solen skiner och det känns som om det kommer bli en fin dag. Ha det bra!
kram

Bort med det bruna tapeterna och in med vita!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0