Påskafton 2011 :)

Godmorgon!
Har precis ätit lite frukost och försöker få tag i mamma. Tar en tur till Nykvarn idag för att fira påsk och förhoppningsvis köra lite med pappa. Det behövs nu om jag ska ha körkortet till sommaren, inte så långt kvar!
Jag hoppas det bjuds på god mat och att jag får träffa min brorsson Zeth! :)
Stannar tills imorgon och när jag är hemma igen så ska jag försöka komma igång med köket, har varit lite feg med att börja måla men jag ska nog ta mig i kragen och iaf börja lite smått, Martin får fixa om det blir tokigt..

Nu ska jag duscha och sen ta tåget mot Nykvarn.
Ha en härlig påskafton allesammans och gå ut i solen! :D

kram

Glad Påsk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0