Snart är det äntligen helg!

Det var full rulle på jobbet idag men det är ju så jäkla kul! Jag känner verkligen att jag är på rätt plats med de bästa kollegorna och patienterna är oftast väldigt glada och nöjda efter några timmar på UVA :)
Snart väntar långledigt eftersom det är påsk och när man jobbar på Op/UVA så är man ledig på röda dagar då vi inte har öppet och det ska bli skönt!

Efter jobbet la jag mig i soffan och jag har ännu inte kommit upp, sov dåligt natten till idag och tar igen lite sömn ^^

Snart blir det Greys och sen ska jag försöka sova lite till.
Imorgon blir det full rulle igen och då är jag själv undersköterska så det blir spännande.

Ha en härlig kväll!
kram


Juste köpte en majblomma idag från en kollega :)

 

Årets blomma är ljusrosa med gröna blad och gula knoppar  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0