Tatueringar och shopping! :)

Kom precis hem från Etuna med Jenn&Jesper :)
Först satt vi i Galins studio och kollade när Jenn tatuerade sig och det va väldigt spännande! Vart nästan nervös själv när jag satt och kollade. Suget efter en egen ökade ju längre vi satt där och väntade! Kollade lite i tidningarna och hittade en massa fina :)

Efter en stund rörde vi oss vidare på Tuna Park där vi sprang in på bolaget, åt på Max och jag hann in en snabbis in till GinaTricot. Hittade min Tshirt som jag suktat efter, ett nytt vitt linne och tuffa örhängen!

Nu ska jag vila en stund och senare ikväll blir det Körslaget och lite dricka hos Lisa. Det blir nog en lugn kväll :)

Ha det fint!
kram


För att bli fin får man lida pin! :D





Hittade en grym bild från en tattootidning, vart lite sugen!

 

Min tuffa rymdtröja! :D


 


Man kan inte ha för många örhängen ^^



Kommentarer
Postat av: Emelie

var köpte du rymdtröjan+?

2011-10-23 @ 18:33:54
URL: http://andasirymden.blogg.se/
Postat av: Julia

Den är köpt på Gina Tricot men jag tror inte att den finns kvar längre. Hoppas du hittar en om du gillar den :)

2011-10-23 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0