Vilken härlig dag! :)

Idag har jag varit ledig och hunnit med en massa saker som ja inte haft tid för tidigare! Balkongen är äntligen städad och jag satt och solade en timme tidigare idag, helt ljuvligt. Jag har även städat lägenheten, plockat fram lite påskpynt, varit nere på stan, rensat bort höst/vinterkläder och nu har vi tvättstuga :)

Kvällen blir lugn. Vi ska snart äta lite och sen fixa klart tvätten. Resten av kvällen spenderar jag i soffan och laddar inför jobb tis-tors.

Ha en fin kväll och gå ut i solen, det känns som årets första sommardag!
Bjuder på några bilder!


En vårfin men tom balkong, ska köpa nå blomkruka och småsaker som kan piffa upp det lite :)




Nya kuddar i soffan



Min lilla påskgrupp



Finast just nu, min härliga godisskål :D





Okej jag måste erkänna att mina förra plantor dog innan de ens börjar knoppa så jag köpte nya ^^





kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0