Äntligen fredag :)

Nu sitter jag färdig att åka mot Nykvarn där jag och Micke spenderar helgen :)
Åker idag och imorgon så är det äntligen Lions loppmarknad och jag hoppas att jag hittar massor med fina saker! Ska kolla efter en bra byrå till sovrummet och sen har jag nog inga fler måsten men jag vet hur mkt annat man hittar, det är knappt så man får med sig det hem :D
Ett annat måste är att träffa Mari&Jerry med Wilma, ungen är säkert skitsöt och jag måste få pussa och krama lite. Tant Julia kommer bli den snällaste ^^

Nu ska vi snart kila, ha en bra helg allesammans och det ska tydligen bli fint väder och det är ju toppen!
Kram
Det brukar vara fullt med folk! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0