Bränd med glad! :)

Vilken dag! Jag började lördagen med en sovmorgon och en kanonfrukost för att ladda inför loppisen :)
Nu har jag varit hemma en stund och är helt slut, såg i spegeln att jag har bränt mig rejält i solen, ansiktet är lite svullet och axlarna är knallröda! Jag hade ingen tanke på att solen skulle steka mig så rejält men det får man ta när man går på loppis, jag har hittat en massa fina saker och jag tror inte ens att ja handlat för 200 kr, hittade sjalar, koftor, skål, böcker, smycken, nyckelskåp, ramar, leksaker till Zeth och det bästa av allt en skåpdörr som de gjort om till en spegel och den kostade mig 30 kr, det är dagens bästa fynd!

Micke har åkt till Västerås för nå bilgrej så jag blir själv hemma hos mamma och pappa men det ska bli rätt skönt att pyssla med alla saker och sen blir det bastu, måste skölja av mig allt damm!
Först ska jag vila och sen blir det lite paj, mamma är gullig som gör min favorit med västerbottenost! Kommer smaka ljuvligt :)

Ha en soft kväll allesammans
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0