Det blir en lugn söndagskväll

Nu är jag hemma igen hos babe och vi sitter just nu och kollar på tv. Jag har haft en härlig helg med mamma och pappa, loppis, bebismys och god mat :)

Igår efter loppisen hoppade jag i bastun men kunde knappt sitta där i värmen pga min sönderbrända rygg och axlar och efter det gick jag över till Mari&Jerry för att kolla in bebisen och snacka lite. Jag kan säga så mycket som att det är nog den sötaste bebisen jag sett på länge!! Selma är urgullig men Wilma va en såndär reklambebis som alla bara älskar, hon kommer krossa många hjärtan, underbara unge! :)
Synd bara att hon inte va så hungrig och att hon lipade mot mig när ja kallade henne för bajsunge efter den andra brakfisen ^^ Men det va så mysigt att sitta där och bara kolla på henne, vi hann med 2 filmer också och sen gick jag hemåt för att slockna i sängen.

Idag vaknade jag halv 1 och det har inte hänt på ett bra tag! Kände mig helt knäpp som lyckades men det är nått med Nykvarnsluften som gör att man blir så trött! Tillochmed Micke vart segare än vanligt ^^
Resten av dagen låg jag i soffan och kollade på tv, mamma och pappa va ute i svampskogen medans jag sov och det resulterade i att jag fick med mig en massa fina kantareller hem, och tomater som kommer från växthuset. Ibland har man det bra lyxigt med att komma hem med en massa godsaker :)

Snart ska jag steka iordning en kantarellmacka och sen mysa ner mig i soffan.
Det blir en vecka inne på operation och uva och sen blir det en partyfredag hos Jennifer&Jesper, kommer bli kul!

Ha en soft kväll
kram

Man va tvungen att vänta utanför marknadsområdet


Raringen som va med och sålde :)

Kvällsfika :)


Underbara söta Wilma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0