Helt ljuvligt att se solen igen!

Godmorgon :)
Vaknade för en timme sen och kände mig pigg och glad, gillar såna mornar när man nästan studsar ur sängen bara för att starta dagen! Nu väntar jag på Miami Ink och ska nog fixa lite frukost, är alltid hungrig som en varg på morgonen..

Dagens planer då, jag måste städa färdigt i sovrummet, hann rensa ut en hel del kläder igår och gömma undan sommarkläderna så alla höstkoftor får mer utrymme i garderoben, jag vill sitta på balkongen och måla min spegel nu när det inte regnar, fixa matlåda inför veckan då jag kommer tillbaka till UVA/Operation och sen träna med Kerstin på Friskis :)

Tar nå bild på mitt lilla projekt, en före och efterbild kan vara kul :)

Nu frukost och sen få liv i mannen som ligger i soffan, han snarkar så jag knappt hör tv:n, min sambo var ute och härjade igår och det brukar sluta med att han somnar i soffan med glasögonen på sne och Discovery Channel på högsta volym ^^


Ha en härlig dag
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0