Jag och Betty Boop :)

Jag har precis ätit frukost och sitter nu vid mammas dator. Vaknade och kom inte riktigt ihåg vart jag var men sen kom ja på att jag ligger i mitt gamla rum och jag måste sovit som en stock då jag känner mig ovanligt pigg och glad :)

Kom hit igår och senare på kvällen  träffade jag Mari plus bebisen i magen, Sara och Anna :)
Vi gick hem till Mari där Jerry och Enzo väntade och det var väldigt kul att sitta på deras balkong med vattenpipan och snacka en massa gamla minnen från skoltiden! Haha vilka sjuka minnen det finns, usch för vissa klasskamrater och alla galna lärare som man hade!
Himla häftigt också att på onsdag så kan lillen få komma ut till världen och då blir jag tant Julia ^^

Idag så ska jag och pappa köra in till Södertälje och jag stannar för att kolla runt lite, det är rätt kul att gå i stan, man har de flesta butikerna och oftast hittar man nått fint :)
Ska nog kolla om någon är sugen på lite fika!

Annars blir det en lugn dag, behöver verkligen vila och inte stressa upp mig för jämnan utan bara få vara och göra saker som är roliga!

Nu ska jag klä på mig och sen kolla vad pappa gör.
Ha en härlig lördag!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0