Ledig mitt i veckan :)

Va lite sugen på att åka upp till Sthlm för att kolla in Pride men känner just nu att jag vill vara hemma och fixa lite i lägenheten och sen sitta och sola på balkongen!
Ikväll blir det bio med Elena och vi ska kolla på Bridesmaids, alla som har sett den säger att den är skitrolig så jag hoppas att man sitter där och tjuter av skratt, innan behöver jag mat och jag har suktat efter en härlig skaldjurssallad nu i flera dagar så det ska jag slå till på :)

Nu ska jag äta frukost och sen blir det balkonghäng, raringen har köpt trall som vi har nu istället för det iskalla golvet och det känns som om man sitter på en härlig brygga :)


Ha en härlig dag!
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0