Med ett tungt huvud

Jag kan inte säga att jag har slitit hårt idag men fy va trött jag är ändå! Jag har betat av första passet inne på operation idag och fick vara med under 4 operationer, 3 på barn och en på en vuxen. Det är ju tusen saker man ska göra innan, under och efter operationen och när man då har 4 relativt små operationer så fylls huvudet med en massa ny information! Konstigt att jag inte har migrän men det kommer kanske senare när jag väl börjar vila :P

Annars har det varit en bra dag, veckan börjar lida mot sitt slut och jag ser framemot helgen då det bär av mot Nykvarn för att hälsa på mamma&pappa och att kolla in Lions Loppmarknad! Hoppas på en massa fina fynd :)

Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, kanske ta en promenad med Kerstin och sen måste jag nog diska.

Ha en bra kväll
kram
Tänk så mysigt att sova här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0