Skönt med sovmorgon

Igår hade jag en dålig stund, allt rämmade för en liten stund men idag har jag ordnat det och det är väl bara att bita ihop och fortsätta se framåt. Jag gillar inte att göra misstag men ibland händer det och ibland är det kanske det bästa som kan hända, men nog om det..

Idag kör jag ett kvällspass på UVA och det ska bli skönt att göra nått som sitter i ryggraden. 2 dagar inne på operation gör mig väldigt trött! Kör ett pass där inne imorgon också och sen är jag ledig på fredag. Ska nog försöka komma iväg till Etuna eller Norrköping för att kolla efter nått snyggt att ha på sig till Jenn&Jespers inflyttningsfest :)

Nu ska jag fixa frukost, vattna blommorna och städa lite innan jag kilar till jobbet.
Ha en bra dag allesammans

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0