Snart är det dags att sova

Jag har hunnit med det mesta som jag ville göra idag, har målat min spegel, lagat matlådor, tränat, promenerat, städat och pysslat lite. Precis lagom för en söndag :)

Imorgon börjar jag jobba på UVA/Operation igen och det känns jäkligt kul! Jag kommer sakna gänget på MAVA men jag kommer nog tillbaka nästa sommar så nu ska jag bara fokusera på en massa förband, sterila operationsgrejer och folket där, det är ett bra gäng!
Ska även köra en lektion och nu börjar det kännas lite uttjatat, jag vill ha mitt körkort nu! Väntetiderna får en att bli galen!

Annars blir det pass på Friskis och sen ska jag tvinga ut Lisa till svampskogen, måste hitta kantareller. Gudomligt gott att steka och ha på rostmackan, mmm!
Jag hoppas att veckan går fort då det är loppmarknad på lördag i Nykvarn och jag och Micke åker redan på fredag. Måste träffa Mari&Jerry och Wilma som hon klämde ut idag! :D

STORT GRATTIS GUMMAN, SÅ JÄKLA BRA!

Nu ska jag föna håret och packa väskan inför imorgon.
Kram godnatt


Jag har börjat gilla fåglar, kanske dags att boka en tid till att tatuera sig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0