Snart börjar min jobbhelg

Sitter och fikar med Simon och laddar inför kvällen på MAVA :)
Känns lite trist att jobba långhelg fre-mån när det finns en massa andra roliga saker som jag ville göra, kolla in kajrocken, dansa loss på Harrys och sitta på balkongen med vattenpipan men jag får bita ihop och sätta på smajlet..
Man kan ju hitta på något imorgon då jag slutar 15 och jobbar sen kvällspasset på söndag, en loppis eller fika på stan vore kul :)

Om jag orkar efter jobbet så ska jag ner till Kajrocken och kolla in allt folk och sjunga till Mimikry.
Nu ska jag fixa matlådor och få i mig kaffe.

Ha en härlig dag och kväll!
kram

Förra årets Kajrock hängde vi med ett grabbgäng och dansade till Becky Sharp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0