Vaknar pigg och glad :)

Det är väldigt skönt när man vaknar tidigt på helgen och känner sig utvilad :)
Det vart en lugn kväll igår då jag mest städade och fixade. Regnet håller mig  inne idag och jag ska fortsätta städa lite, slänga tidningar och hitta en bra pensel till att måla min spegel med. Min byrå ska rensas på sommarkläderna och sen ska jag leta rätt på alla mysiga koftor och höstkläder som jag har gömt nånstans.


Snart ska jag få i mig lite frukost och sen krama babe som ligger och drar sig.
Ha en härlig dag trots regnet, det är lite mysigt när det öser ner för man kan verkligen lata sig ^^


Sommaren börjar nog lida mot sitt slut


 

 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0