Vilken jäkla dag..

Jag har varit sämst på att uppdatera men just nu känns det mesta rätt tråkigt så bloggen hamnar lite i skuggan..
Har sån lust att gnälla på hela världen och alla människor som bor här men det som har hänt idag har jag nog mig själv att skylla, ett undantag kan vara äckelgubben som förföljde mig på Willys...läskigt när man hör någon flåsa i nacken på en och smyga bakom en när man står vid brödet, grönsakerna och sen direkt bakom mig i kön.
Saknar du nån från Karsudden Jennifer? :P

Det vart 2 vändor till Willys, den första slutade i att Micke kör i tokfart hem igen då mitt bankkort va borta!
Åkte hem, letade igenom alla väskorna och sen va ja tvungen att tänka vart ja har handlat, jag sprang nästan till Konsum där de visade sig att en i personalen hittat mitt kort i en såndär självbetjäningskassa och då kom tårarna!
Jag grät som en liten barnunge och kramade om mannen som hittat mitt kort, får gå tillbaka och ge en peng till deras personalkaffe eller nått, han räddade min dag!

Annars har det varit en okej dag, det gick bra på jobbet förutom att det skedde två trafikolyckor imorse och det kom skadade till akuten. Ibland är livet bra orättvist.

Nu sitter jag i soffan och försöker mota bort migränen som smyger sig på, jag hanterar inte stressiga situationer speciellt bra längre har jag märkt. Resten av kvällen spenderar jag i soffan.
Imorgon blir det sista passet på MAVA och jag har laddat med lite kladdkaka för att säga tack för mig :)

Ha en härlig kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0