2:a Advent och dop i Uppsala :)

Det känns skönt att vara hemma igen efter en heldag i Uppsala :)
Vi åkte vid 08.00 imorse och var uppe runt 11 där det var en mysig cermoni för att döpa Axel och han är så himla söt! Stora ögon och en blond kalufs kommer sätta många unga tjejers hjärtan i brand och han ser redan smart ut. Det måste komma från både Linda&Björn :)
Vi åt en massa tårta och medhavd matsäck och sen vart det paketöppning och det va otroligt fina paket! Vart sugen på att ordna ett dop själv, om några år så är det vår tur ^^

Efter dopet åkte jag och Micke hemåt, vi stannade i shoppingområdet och hittade ännu fler julsaker, måste hejda mig själv nu innan vi drunknar i julkulor och annat pynt! Det är ju så rolig!

Sen vi kom hem har jag bara vilat i soffan, det tar på krafterna att åka runt och mysa med bebisar :)
Veckan som kommer innehåller jobb mån-fre, förhoppningsvis en tur till tippen med en massa skräp och sen vill jag träna!

Nu ska jag göra mig iordning och sen gå och sova, bara att ladda inför en ny vecka!
Kram godnatt

Kamerasladden är fortfarande borta, måste städat bort den men så fort jag hittar den bjuder jag på bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0