Bara 2 dagar kvar! :)

Godmorgon :)
Just nu sitter jag i min morgonrock med mystofflorna och ska snart byta om för att bege mig ner på stan. Måste handla lite juldagsdricka!

Julen börjar närma sig med dundersteg, jobbar mitt sista kvällspass för det här året på UVA och det kommer säkert vara full rulle hela dagen. Efter jobbet måste jag hitta energi till att städa färdigt och slå in resten av julklapparna.

Imorgon åker jag till Nykvarn igen för att sen fira julafton :)
Får se om det blir bilen eller tåget, finns ju både nackdelar och fördelar med båda men jag får se hur vädret blir.
Stannar där fram till juldagen då jag åker hemåt för att sen röja på Harrys tillsammans med Jenn&Lisa!

Nu måste jag klä på mig, det vore en syn att stå utanför bolaget med min rosa morgonrock och tofflor ^^

Hoppas ni alla får en härlig dag och att allt julstök snart är färdigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0