God Jul och god fortsättning :)

Pappas julklapp med Janne Schaffer dundrar från tv:n och jag känner mig sådär småseg.
Det är juldagen och idag ska man äta upp en massa rester, fika och bara mysa med släkt och vänner, julafton kan bli lite stressig och det får man ta igen idag :)

Just nu väntar jag på att brorsan och Zeth ska komma och fika lite.
Efter det åker jag hemåt igen för att sen lägga mig i siffan och ladda för kvällen, jag, Lisa&Jenn ska ut på Harrys och dansa oss svettiga och det måste man ha energi till!

Jag hoppas att ni alla har haft en härlig julafton och att ni har några dagar med vila nu.
Bjuder på bilder när jag är hemma igen.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0