Hej mitt vinterland :)

Måste skriva lite om snön, när jag åkte från Kholm så började det snöa ordentligt när jag satt på tåget och efter ett antal timmar med shopping i Sthlm så kom snön öven till Stockholm och Nykvarn. Lite lustigt när man sagt att det blir en grön jul här i trakterna :)
Sen är det inte så roligt när skorna som man lagat läcker in vid tårna i blasket men jag får gå tillbaka till skomakaren så får han färstärka lite till!

Nu sitter jag hos mamma&pappa, de kollar på postkoden och jag väntar på Så mycket bättre.
Tidigare idag åkte jag in till Södertälje för att spana in lite fler julklappar och det va mysigt med marknad och snöflingorna som sjönk ner :)
Igår gjorde jag storstan med en massa shopping och det var fullt med folk! Man kunde se hur alla stressade och svettades i köerna med paket och småbarn, jag förstår inte varför man drar med sig ungarna när man handlar, jag hoppas att jag slipper det sen när jag själv har barn!
Men det va ändå trevligt att se alla fina ljus och känna av storstaden lite, det har blivit en vana att alltid åka runt jul :)

Imorgon ska jag träffa min bror, Marika och Zeth för lite julfirande :)
Sen åker jag hem och fortsätter med adventsmys med babe <3

Nu ska jag fixa med lite snacks och dricka.
Hoppas ni har en mysig kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0