Loppis och julklappsjakt :)

Det var ett tag sen jag skrev, har egentligen inte gjort så mkt annat än att jobbat och jobbat lite mer..
Men idag gick jag ner på stan :)
Började först i röda ladan där det var loppis och Lisa att där och sålde en massa fina askar och annat hon har pysslat med. Om jag hade haft mer pengar med mig hade jag kommit hem med en hel del askar, väldigt bra presenter!
Jag gick några varv och hittade en massa roliga julklappar till både stora och små, nu kan jag bocka av 8 personer från julklappslistan och det känns riktigt skönt! Efter loppisen gick jag ner på stan där jag hittade lite mer julklappar och ett fint jullinne till mig själv :)

Nu sitter jag hemma och funderar på att färga mitt hår rött igen, imorgon ska vi på dop och det skulle vara kul med lite extra piff, får se om ja vågar det är säkert klurigt att färga håret bra själv men man skulle kanske prova och se :)

Annars händer det inte mkt, det blir fryspizza till middag och toaletten behöver städas. Låter väl som en spännande lördagskväll eller hur! ^^

Ha en mysig kväll
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0