Mot nyår!

Just nu känns det som om tiden rinner ur mina händer och jag kan inte riktigt stoppa den och bara ta det lugnt.. Man har stressat igenom julen, det kommer inge snö, våren är tillbaka med blommor och H&Ms reklam om vårkläder gör mig lagom irriterad! Sen har vi nyår med alla idéer om hur man ska ändra sitt liv till nästa år. Varför all denna hets? Varför kan jag inte dra ner på farten och bara stå stilla och fundera på allt som är viktigare än vårkläderna? Jag undrar om det är nå inre ångest som bråkar..

Jag har ändå haft en härlig jul med familjen och vännerna  :)
Har fått fina paket så jag måste varit snäll och jag har känt mig lite lugnare än tidigare jular med stress hit och stress dit. Man har ätit en massa mat och godis så det rinner ur öronen men sen lagom till nyårsafton står man där med löfterna och hoppas att det går vägen detta år :)

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och läsa och sen sova.

Imorgon åker jag och Micke till Norrköping med hans jobb och ska köra gokart! Det kommer bli riktigt roligt :)

Ha en härlig kväll
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0