07.00

Då var det fredag igen och jag skippade min sovmorgon för att fixa lite innan jag åker till Sthlm.
Skakade liv i raringen som nyss åkte till skolan och snart ska jag börja plocka undan lite grejer som ligger utspridda i lägenheten. Det värsta jag vet är att komma hem sen på söndag och det ser ut som en ungkarlslägenhet!
Vill ha det snyggt och prydligt :)

Sen blir det frukost och fix. Vid 10.13 går tåget mot huvudstaden och det ska bli kul att kolla runt lite och sen åker jag till mina föräldrar i Nykvarn. Stannar somsagt till söndag och jag ska hinna träffa Mari&Sara, köra med pappa och träffa brorsan, Marika och Zeth. Det blir nog en bra helg! :)

Nu måste jag börja städa.

Ha en härlig fredag och jag skriver nog senare ikväll när jag landat i Nykvarn.
Kram


 

Haha bild från Axviken 08!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0