1:a Februari

Dagarna och veckorna går så väldigt fort just nu! Det känns som om man inte riktigt hänger med..
Idag är det första februari men det känns som om det fortfarande är december, iaf när man tänker på vädret. Jäkla snö som inte vill försvinna. Längtar till våren just nu! Alla fina kläder, sol och värme.

Idag har jag varit ledig men har haft att göra ändå. Träffat min nya chef för operation och pratat lite om jobb, övningskört och parkerat vid Coop, träffat Jennifer för fika på stan, shoppade (igen!) 2 par byxor och nu ska jag och raringen laga ihop lite matlådor. Funderar starkt på att utmana mig själv med shoppingförbud resten av månaden men jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig! Äkta I-landsproblem...

Senare ska jag ta ett långt bad och plugga lite teori.

Nu matlagning! Vi har rensat lite i frysen och hittade köttbullar och gamla grönsaker. Det tillsammans med bulgur och fetaost blir rena festmåltiden :)

Ha en mysig kväll allesammans
kram


Ja juste, har bokat en synundersökning nästa vecka! Blir spännande att se om man har fått sämre syn för det känns som om ögonen får jobba lite extra nu när jag kör och sitter vid tv:n.

Kolla tröjan! Student 08 ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0