3 lediga dagar, 300 olika planer och 3 måsten.

Just nu sitter jag i sovrummet med datorn och Semi Precious Weapons på högsta volym för i vardagsrummet sitter Micke&Niklas och repar inför deras spelning. Nångång ska jag ordna en egen datorhörna där jag kan sitta utan att bli undanknuffad! Men nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra de dagar som jag är ledig :)
Är ledig fram till fredag och det känns superskönt att vara ledig mitt i veckan. Jobbar sen lör-sön.

Jag ska inte bara lata mig nu när jag är ledig. Imorgon är det tvättdags, på torsdag synundersökning och jag måste städa lägenheten så det är mina 3 måsten. Sen får man se vad dagarna har att erbjuda :)

Det blir en lugn kväll ikväll, ska laga lite mat och sen ta en promenad.

Ha det bra!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0