Det är mycket som händer nu

Jag har perioder i mitt liv där det händer en massa saker och stunder där inget händer. Just nu känns det som om jag har massor att hålla koll på!

Jag ska skaffa glasögon, om 10 dagar kommer mina tuffa bågar, hämta ut nya p-piller, Alla Hjärtans Dag på måndag, på tisdag börjar jag jobba heltid på operation och nästa helg den 18:e ska jag, Lisa och Jonas kolla på Daniel Adams-Ray!  Mitt i allt fyller min pappa år och jag ska ut och köra och sen blir det plötsligt lönehelg igen! Allt rullar på och jag hoppas att jag fixar allt som jag vill! :)


Nu måste jag börja städa innan raringen kommer hem.
Ikväll blir det finmiddag och kanske en sväng till RIVA för att lyssna på när Micke&Niklas spelar :)

Ha en toppenbra fredag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0