En bra dag :)

Första passet på UVA gick väldigt bra! Vart så glad när alla kom fram och hälsade mig välkommen och jag fick höra att de kämpat rätt hårt för att få tillbaka mig :)
Kom ihåg det mesta,  det va bara en del småsaker som fallit bort men efter några dagar så har jag allt i ryggraden igen. Jag kommer börja med pass inne på UVA och det kommer bli perfekt, med tiden så kommer jag hamna mer och mer inne på operation :)

Nu sitter jag med mina nya glasögon och försöker komma överens om hur jag ska kolla med dem.
Jag kände direkt att jag ser bättre på nära håll och det är skönt! Texten på datorn och i tidningen blir lite extra stark och jag behöver inte fokusera lite mycket som förut. Men en nackdel som jag också kände direkt är att när jag kollar på längre håll så är det lite suddigare, något som optikern sa så jag ska använda dom mest när jag sitter vid datorn och läser :)


Tidigare idag var jag sugen på att träna men jag ska nog plugga lite körteori istället och känna av glasögonen lite till.
Ska ut och köra imorgon efter jobbet och det ska bli kul! Hoppas att ja får köra runt och känna på halkan lite så man vet hur det känns att slira till ordentligt. Lika bra att få prova när handledaren har en extra broms :P

Nu ska jag läsa lite.
Ha en bra kväll :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0