En solig söndag! :D

Godmorgon!
Vaknade upp pigg och hungrig så jag har precis ätit en superfrukost och ska börja ladda för dagen.
Dagens planer är att först städa undan en massa saker, plugga teori och sen ikväll blir det träning på Friskis :)
Babe jobbar till 22 så jag har hela lägenheten för mig själv och det ska bli skönt, tar nog ett långt bad efter träningen och sen hitta nå fräsch ansiktsmask.

Tänkte skriva lite om fredagskvällen på Harrys! :D

Jag och Lisa åkte med hennes mammas rallybil mot Etuna! Jag hade taggat hela dagen och så äntligen var det dags att åka :)
Vi stannade vid ett mini Ica på vägen för att handla lite snacks och det var verkligen en liten byaffär, alla var så trevliga och hjälpsamma när vi stod och försökte välja chips! Jag stod även vid colan och funderade på Rom&Cola till kvällen men det tyckte en herre va väldigt farligt :P
Vi åkte vidare och höll kontakten med Macke som vi skulle plocka upp, åkte runt i centrum tills vi äntligen hittade han och hans kumpan Ronny.
Vi snirklade runt tills vi äntligen hittade till Jonas och det var då festen började!

Lägenheten var superfin! Vart lite avis på hans dörrskylt " J Eriksson" det är ju samma som mitt namn! Där inne träffade vi Jonas&Nina, en tjej från Borlänge :)
Vi gjorde iordning oss, körde drickspel och peppade för kvällen!
Efter 22 nångång gick vi ner mot Harrys och jäklar vilket tufft ställe! 2 våningar, 4 dansgolv, undervåningen var mer pub och övervåningen var där spelningen skulle vara. Vi väntade och väntade men tillslut smög en jäkligt snygg Daniel fram till scenen och publiken went bananas! Spelningen var grym! Folk trängdes som galna får och man vart både svettig och kladdig av folk som spillde ut sina drinkar och ölglas. Men vi dansade som galningar och jag njöt av allt! Så jäkla kul!

Efter spelningen fortsatte vi kvällen nere i den lugnare delen, jag Macke och Lisa stod vid baren med lite drinkar :)
Vid 02 började folket droppa av och vi vinglade ut på ostadiga ben, hittade en sunkigt kebabhak, åt och sen gick vi hemåt! Det var så sjukt kallt så Lisa sprang medans jag och Macke gick i samtalstakt och sen var vi tillbaka till Jonas där vi alla 3 somnade i soffan :D

Lördagsmorgonen var tung! Vaknade vid 7 nångång och hoppade direkt i duschen, mitt hår smakade öl! Somnade sen om för att vakna med världens huvudvärk och magen levde rövare.
4 alvedon och en jäkla massa vatten senare åkte vi hela gänget till Max för att få i oss mat :)

Vi droppade av folk och tog en timmes runda på stan, ville bara hem men det var bra att få lite frisk luft innan vi skulle åka vidare mot Kholm. Lisa var jäkligt modig som körde men vi tog det lugnt och inga poliser var ute vad vi såg :P

Vid 3 var vi äntligen tillbaka och jag spenderade resten av lördagskvällen i soffan, handlade lite frukost tills idag men annars vart det en väldigt lugn kväll!









 

Det vart ett väldigt långt inlägg! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0