=)

Just nu sitter jag med ett leende som jag saknade i morse. Min dag har varit riktigt bra! Det trodde jag inte när jag skrev det tidigare inlägget så jag är lite förvånad att en dag kan börja så jäkla dåligt och sluta så himla bra! :)
Ska försöka komma ihåg det till nästa gång jag vaknar med ett humör likt en sur disktrasa.

Det gick bra på jobbet, börjar komma in ordentligt i rutinerna igen och jag trivs väldigt bra med kollegorna :)
Fick ta lite extra ansvar för några patienter och det gick bättre än jag trodde, jag och datorer brukar inte fungera men idag va det med mig istället för emot mig! Lärde mig att registrera och fick sköta allt med inskrivning, utskrivning, prover och dela mediciner, kände mig nästan som en sjuksyrra :)
Jag slet som ett djur men allt gick bra och efter jobbet gick jag till körskolan, min tanke på vägen dit var " ja nu ska väl det här gå skit bara för att dagen varit så bra" men där gick det också bra :)

Min körlärare är rätt rolig, han kan läsa av mig på 2 sekunder och vet exakt hur jag funkar innan jag ens vet det.
Han vet precis hur han ska tagga mig till att köra bra! Man borde ha honom i en väska så man kan plocka fram honom varje gång man känner sig dålig. Jag börjat förstå vad han menar med att jag tänker för mycket istället för att bara göra/köra :P

Nu kollar jag på Sveriges fulaste hem och sen blir det dusch!
Ha en bra kväll :)

kram




Snart får jag ha min rallybil för mig själv, hoppas den är någorlunda hel och körduglig då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0