Glasögonorm!

Nu har jag varit på stan och gjort min synundersökning, det var som jag trodde att jag är översynt och jag ska nu börja använda glasögon när jag är på jobbet, tittar på tv och anstränger ögat rent allmänt.
Vissa blir ledsna när de ska ha glasögon men jag tycker det ska bli skönt! Tycker jag spänner mig när jag sitter vid datorn, tv:n, på jobbet och när jag har kört så det känns skönt att äntligen låta ögonen få vila lite :)
Sen tycker jag det är väldigt snyggt med glasögon!

Fick låna hem 3 st som jag ska prova och sen är det bara att beställa.
Gillar markerade bågar så jag tog hem 3 nästan likadana ^^

1:a


 

2:a

 

3:e

 

Det är en viss skillnad på dem om man kollar noga ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0