Jag klarar mig.

Jag måste bara påminna mig själv om att jag klarar mig.
Allt jag har gjort tidigare har fört mig till den jag är idag och jag är nöjd.
Jag har en underbar pojkvän, bor i en fin lägenhet, har ett fast jobb inom kort, underbara vänner, pengar på kontot, en utbildning, förhoppningsvis körkort och jag har det bra.

Min mamma är sjukt envis och ska tjafsa med mig om yrkesval, tjat och gnäll va den största anledningen till att jag flyttade ifrån men det slutar inte ändå. Jag kan bli förbannad men när hon sätter igång med sitt snack så lyser det rött i mina ögon. Jag älskar min mamma men ibland är hon en riktig jävla skit som trycker ner en.
Det va bara det jag ville skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0