Jag kommer ju missa Melodifestivalen! :(

Såg nu att Brolle och Christian Walz ska vara med i kvällens program och det missar jag! Gillar ju Brolle och Christian är ju grym så jag kommer vara lite gnällig ikväll, får se till att nån patient har tv:n så kan man iaf lyssna!  Börjar 14.45 och innan det ska jag duscha och få i mig lite brunch. Skönt att sova ut ordentligt efter en vecka med snoozelarm!

Igår var jag, Rille, Martin, och Macke på RIVA för att lyssna på Micke&Nicklas, det vart en trevlig kväll med några öl och skön musik. Dom spelade bra och folk dansade och det är ju alltid ett bra betyg! :)

Nu ska jag hoppa i duschen
Ha en bra dag!
kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0