Jag vill vara ledig några dagar till!

Jag njuter verkligen av att vara ledig mitt i veckan, det känns lyxigt!
Idag var jag nere på stan för synundersökningen, handlade lite till kvällens middag och sen har jag tränat :)
Körde danspasset med Jenn&Lisa och det var roligare än jag trodde! Man dansade till härliga låtar och jag vart svettigare än vad jag brukar bli så jag är nöjd! Efter träningen lagade jag ihop en Fransk fiskgratäng med potatis, kokta morötter och hemmagjord pizzasallad, det vart supergott och enkelt att göra :)

Nu sitter jag och kollar på CSI Miami och ska snart gå och sova.
Imorgon ska jag ner på stan igen för att lämna provbågarna och sen njuta av min sista ledig dag!

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0