Lite planering för veckan som kommer..

Jag har tagit en liten paus med körteorin och funderar över veckans måsten och planer.

Måndag-Fredag jobb.

Måndag tvätt mellan 17-21

Onsdag körlektion mellan 17.30-18.30

Fredag blir det löning!

Fred-Sön åker jag kanske till mamma&pappa, behöver köra och sen är jag sugen på en tur till Sthlm.

När det kommer till lönen så har jag hamnat i en dålig cirkel som jag måste lösa.
Jag har pengar till hyran, räkningar och mat men sen försvinner en stor hacka till körlektioner. Det blir inte många kronor över till sparkontot som bara minskar och minskar. Sen håller jag på och planerar lite inför min och Mickes 5årsdag som infaller i mars. Får ingen lön innan det så jag får ta utav den här lönen till det.
Måste erkänna att jag har varit och nallat på sparpengarna för rätt onödiga utgifter och det måste jag sluta med!

Jag får så fort lönen kommit in på kontot göra en ordentlig budget med allt från hyra till 5årsfirande och hoppas att jag får en liten peng över till nya skor och en jacka. Det känns som prio 1 när det kommer till shopping
!

Nu blir det körteori en stund till sen ska jag laga ihop dagens middag som blir Spagetti&Köttfärssås.
Ha en härlig dag!
kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0