"Nästa stopp Katrineholm!"

Nu är jag hemma igen och myser framför tv:n :)
Har precis gått igenom bilderna från helgen så jag tänkte bjuda på några snart..

Annars har jag haft en toppenhelg! Började i fredags då jag åkte till Sthlm, möttes av snöstorm men det hindrade inte mig från att hitta en massa fina vårkläder,  fyndade tunna blusar och linnen och den stilen älskar jag just nu! Det enda som fattas nu är just våren! Gick runt ett antal timmar tills fötterna sa emot och sen tog jag pendeln mot Södertälje och hamnade senare i Nykvarn. Tillbringade kvällen nerbäddad i mammas fotölj och jag somnade till Lets Dance ^^

Igår träffade jag min mormor, hon tyckte att vi skulle umgås och prata.
Kommer ihåg när jag va liten så tyckte jag att hon va så himla elak och läskig men nu är hon världens sötaste! Det känns som om vi har ett speciellt band.
Efter besöket hos mormor så gick jag över till Mari&Jerry för att fika och klappa mamman på magen :D
Sara kom förbi och med Enzo dregglandes på golvet så satt vi och uppdaterade oss om vad som händer i allas liv.
Så mysigt att bara sitta och snacka :)
Kvällen spenderades framför Melodifestivalen och jag avgudade Melody Clubs bidrag " The hunter"

Idag fick jag äntligen köra lite! Jag och pappa åkte till Hedlandet för att kolla runt och det va skitkul att få köra! Det är en rolig väg med lite skarpa kurvor och ibland kände man att bilen slirade så jag kände mig som värsta rallyföraren. Jag körde dit och tillbaka och fyndade ett nytt nagellack och godis.


Nu sitter jag och väntar på babe som jobbar.
Sen blir det kramkalas!

Ha en bra kväll
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0