Vart lite sugen på kareoke!

Igår hamnade jag i en svacka och det händer alla.
Men idag känner jag mig bäst i världen.
Va ute och körde med pappa och det gick bra, kom iaf hem levande och bilen var hel och ren :)
Träffat bebis med familj och hjärtat slår ett extra slag så fort jag ser in i de stora blåa ögonen, vilken lycka!
Jag har träffat några av mina favorittjejer och jag blir lika glad varje gång!  Erika&Sandra är verkligen fina!

Lyssnar på Tove Styrkes - Million Pieces och vet att jag skulle äga den på kareoke! Det va längesen som man stod där med micken i högsta hugg så nästa gång det blir utgång så får det bli nå ställe med grym kareoke! Jag skulle behöva en rejäl partykväll! Med skönt folk som bara röjer och dansar som galningar, där man står på scenen och känner sig mäktigast i världen, en sån utekväll vill ja ha! Det får bli vid nå lönehelg så man kan slösa pengar.

Snart ska pappa köra mig till Syd för att sen hoppa på tåget mot Kholm.
Det ska bli skönt att få komma hem till min underbara sambo <3

Min helg har varit toppen och nu väntar en ny vecka med jobb och träning :)

Godkväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0