02.23

Mina nätter blir bara kortare och kortare, gick och la mig vid halv 10 igårkväll för att jag höll på att somna i soffan efter teorikursen. Vaknade sen klarvaken runt 02.30 :(
Nu har jag sytt ihop vetekudden som varit trasig ett bra tag och ett par leggings. Mår lite konstigt, om det beror på att jag inte har sovit klart eller nått annat vet jag inte riktigt, det är ungefär samma känsla som när jag vart magsjuk, sådär illamående och stel i nacken, men samtidigt kan det vara faster röd som kommer på besök..
Får se hur natten slutar.

Annars kollar jag på reprisen av guldbaggegalan och måste nog ladda ner Snabba Cash, filmen är ju grymt bra och Joel är inte så pjåkig heller..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0