Den bästa helgen på länge :)

Jag går runt som i en lycklig bubbla, känner att den här helgen har varit så bra som en helg kan vara :)
Har träffat mina härliga tjejer Anna, Camilla, Angelica och Sara!
Myst med Zeth och fikat med mina två bröder :)
Övningskört och shoppat :)

Kör en bildbomb med bilder från helgen!


Hittade en supermysig tröja och den gröna väskan som jag sett på H&M´s hemsida!
Perfekta för våren sen! :)






Hälsade på min bror i lördags och kunde inte hålla mig borta från bebisen!
Jag är nu faster till Zeth! :D

Han var lite trött när vi kom ^^


Jag tycker det ser ut som ett leende ^^

 

Men sen så piggnade han till! :D

 

Himla mysigt med en bebis i famnen, satt rätt bra där :)


Faster Julia låter inte så pjåkigt! :D


Pappa Johan och Zeth :)

 

Zeth fick en söt nalle med en lampa i magen, jättmysig! :)

 

 

Jag var världens lyckligaste när Zeth låg i min famn. Jag ska bli en sån grym faster!

Nu ska jag krama min sjukling lite.

Ha en bra söndagskväll :)

kram



Kommentarer
Postat av: Anna Eriksson

Gud va söt han va!!! :)

2011-01-16 @ 20:36:24
URL: http://aeap.blogg.se/
Postat av: Julia

Visst är han! :D

2011-01-16 @ 20:55:10
Postat av: Jennifer

så söööööt

2011-01-16 @ 21:44:15
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha han kommer bli så jäkla vild och tuff sen när han blir stor ^^

2011-01-17 @ 08:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0