Det nya året börjar sjunka in

Igår mådde jag inge vidare, det var längesen jag kände mig så trött, sliten och tung i huvudet ^^
Det vart ju en hel del av det goda på nyårsafton men att man kan bli såå seg 2 dagar efter är lite otäckt. Jag börjar nog bli för gammal för såna äventyr..

Idag känner jag mig lite piggare jämfört med igår så jag ska försöka städa lite och plocka iordning alla julklappar som fortfarande ligger överallt. Vill ta en promenad upp till Willys eller nått för att handla mjölk och sen ska jag nog mysa i soffan resten av dagen. Behöver nå matlåda tills imorgon men det ordnar jag sen.

Imorgon blir det kvällspasset på MAVA och på tisdag är jag ledig så vi ska åka ett gäng till Gustavsviks badhus :D
Det kommer bli superkul! En massa coola vattengrejer och jag kommer bli som en 5-åring igen!
Efter allt bad ska vi äta kina/thai buffé :)

Nu ska jag komma ur morgonrocken och göra nå nytta.
Ha en soft söndag allesammans!
kram



Vill ha tillbaka mitt långa hår! Nu verkar de har stannat vid axlarna :P

 

En härlig sommarbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0