En bra dag helt enkelt :)

Det känns som om saker och ting går bra just nu! Har haft en rolig dag på jobbet, stressig men ändå rolig.
Vaknade imorse och redan då kände jag mig utvilad och på bra humör :)
Fick reda på idag att jag börjar uppe på operation redan nästa månad och det blir en heltidsstjänst! Kommer då jobba mellan 7.30-17 mån-fre och sen har jag kvar några helgpass på MAVA. När jag inte jobbar på MAVA så har jag lediga helger och det är nog det bästa! Jobbar nästan lika mkt nu fast det är 100%, mer lön och lediga helger känns som ett smart drag! En till grej som känns som en supervinst är att för första gången i mitt vuxna-arbetarliv så kommer jag ha 4 veckor semester sen i sommar :D

Så fort jag fick veta det vart jag rejält taggad till att fixa körkortet innan semestern! Då ska jag nog åka på en rolig roadtrip nånstans i Sverige! :)

Imorgon jobbar jag igen och senare på kvällen ska jag försöka få ut älskling på stan för lite middagsmys. På fredag åker jag till Södertälje&Nykvarn för att hälsa på mamma och pappa samt brorsan med tjej och bebis :D

Nu ska jag ta en promenad innan jag somnar i soffan!
Ha en bra kväll allesammans!

kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grattis igen =)

2011-01-12 @ 19:26:51
URL: http://nathalielidemalm.blogspot.com
Postat av: Julia

Hehe tack så mycket, känns rätt roligt! :)

2011-01-12 @ 20:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0