En bra start på veckan! :)

Just nu lagar jag ihop mat, på dagens meny står det hemlagad pyttipanna :)
Så himla enkelt och gott! Gillar inte färdig pyttipanna utan man ska göra från grunden, helst med ett stekt ägg ovanpå. 
Jag har även tagit ett stort och modigt steg idag när det gäller körningen. Hade en riktigt dålig lektion förra gången men idag gick det så himla bra och jag är så stolt! Fick köra i en stor korsning med trafikljus och sen upp på mardrömsbron där jag och Micke va med om en olycka för nått år sen. Allt gick smidigt och jag satt med ett stort leende sen när vi parkerat utanför körskolan :)

Nu vid 16.30 ska jag tillbaka till körskolan för den första kvällen med teori.
Det blir 4 kvällar i rad nu som vi ska sitta och plugga järnet fram till 20.00. Det ska bli kul! Känner att jag lär mig mer när man får sitta och diskutera än att bara läsa upp och ner i boken.


Senare ikväll blir det tv och sen fundera ut vad jag ska göra imorgon :)
Nu ska jag packa ihop alla böcker och papper.
Ha en bra kväll :)

kram


Mina böcker :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0