Ett nytt år med nya utmaningar och mål :)

Jag har inte riktigt förstått att det är den 1:a januari 2011.
Vart tog 2010 vägen? Jag känner mig lite nollställd när man knappt kommer ihåg saker som har hänt eller allt som man har gjort under året som varit. Det jag vet är att jag har gjort en massa roligt, träffat underbart folk och jobbat en hel del :)

Det är tur att man kan kolla tillbaka i bloggen!
Jag kollade igenom mina tidigare blogginlägg från hela året och jag kan se att mellan januari-april var det fest, fest och ännu mer fest! Födelsedagar, kryssningar, 4årsfirande <3 och en hel shopping och drinkar!

Jenns födelsedag 17/1 2010 ^^


Mellan april-juni var det lite lugnare, fyllde år med en massa härligt folk här i Kholm,  fixade i lägenheten, köpte en massa grejer och njöt av våren :)

Firade min födelsedag med smörgåstårta och fika med släktingar och vänner :)
Det var så roligt att min farmor och mormor och vännerna från Nykvarn/Södertälje fick se hur jag bodde :)




Juni-augusti slet jag som en tok på MAVA men det var väldigt intressant och nyttigt att få känna av lite stress och press när folk kom in och var väldigt sjuka. När man var ledig så cyklade jag ner till Djulö för att fånga lite sol och fixa en schyst solbränna men det enda jag gjorde var att bränna sönder mig istället :P
Det vart en hel del vattenpipa också! :D

Djulö



Sommaren var skön men gick alldeles för fort.
I mitten av september åkte jag och älsklingen till Sunny Beach för att sluka de sista av sommaren och bara njuta av varandra en vecka :)
Vi förlovade oss den 22/9 och det var den bästa dagen i mitt liv <3
Det var den bästa veckan under hela året! <3


<3



Hösten närmade sig och man kände sig lite ledsen, saknade Sunny Beach när löven och kylan kom och jag ville bara gräva ner mig i en grop och vakna när våren var tillbaka.
Tur att man hade härligt folk runtomkring sig så att man vart lite gladare!

Vintern kom som ett slag i magen, hade ingen lust att ha 3 månader framför mig med snö, tågkaos och kyla men dom månaderna gick rätt fort. Jobbade, hälsade på mamma&pappa, festade lite till med Halloween och födelsedagar :)
Sen kom julen och jag fick jobba hela julhelgen men det var okej, nångång måste man rubba sina traditioner och skapa nya. Firade jul hos Mickes föräldrar och en tidigare jul i Nykvarn :)



Och sen kommer nyårsafton! :D
Vi satt hemma hos Lisa och hade först tjejkväll med en massa cider, vin, fix och musik :)
Rätt skönt att slippa grabbarna och bara mysa med favootjejerna!
Efter allt sminkade och fixande mötte vi upp grabbarna vid Harrys där vi skulle äta nyårsmiddag :)
Det var supermysigt att sitta med alla sköna och bara snacka och äta god mat!
Efter all mat, tog 3rätters som var supergott, gick vi tillbaka till Lisa och väntade in 12slaget!
Vi traskade sen ner till torget för att kolla in alla raketer och folk, det va iskallt men jag stod vid babe och höll värmen <3

Efter en stund på torget ville jag hem, var genomfrusen och blöt av regnet så jag ville bara hem ^^
Vi satt uppe en stund men sen kröp jag ner under täcket och somnade som en stock!
Vill tacka alla underbaringar som var med igår, ni är bäst!


<3



Nu ska jag försöka få i mig lite mat och sen fundera vad jag vill ha för mål med året.
Har ett nyårslöfte och det är att jag ska ge blod, har velat gjort det nu säkert 2 år men har aldrig tagit steget. Sen det gamla vanliga, gå ner några kilo, träna, skaffa körkort och boka en resa utomlands, precis som förra året ^^

Gott nytt år allesammans och hoppas att det 2011 blir ett grymt bra år! :)

kramar


Kommentarer
Postat av: Jennifer

åh den bilden från mi f-dag har jag inte sett förut :D Va cool bild. Jag saknar oxå sommarn, jag väntar till våren då man kan bara slänga på sig en myskofta o gå på stan o uteserveringar :)

Jag vill iaf åka på kryssning. Spelar inge roll, det kan vara vi 4 igen. Skulle va kul o göra ngt när ja fyller år :)

Kram

2011-01-01 @ 14:36:07
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Julia

Hur mår du idag Jenn? :)

Hehe ja har en massa bilder som jag inte lagt ut ^^

Ja nu får vintern gå fort så man får känna lite värme igen! Vi kör kryssning när ja fyller år oxå! :D

Ja du får fundera ut något roligt till din födelsedag sen :)



kram

2011-01-01 @ 14:43:30
URL: http://meandbillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0