Garderobsrensning!

Jag fick ett ryck och börja rensa bland alla mina kläder och skor. Man förstår inte hur mycket man har förens allt ligger framme! En påse ska jag skänka till secondhand och sen har jag 2 påsar och en låda skor som jag inte använder,  nästan så man skäms! Men det känns skönt att inte ha en massa kläder och skor som samlar damm och som någon annan kanske blir glad över :)

En kläd&skobomb har exploderat på min säng!


En påse till secondhand och 2 påsar plus kartongen med skor som jag ska försöka sälja :)


Är det illa att man har 13 väskor och skänker en till secondhand? :P

 

Nu ska jag duscha och sen gå ut och hitta nå secondhandaffär som vill ha mina saker :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0