Hel,ren, mätt och belåten! :)

Nu är jag hemma igen från äventyret i Örebro! Det var superkul att vara på badhuset, lyckades slå mig gul&blå i vilda forsen och sen lyckades baddräkten gå sönder i nå vattenbana, tur att den satt så jäkla tajt ändå utan banden!
Vi badade i 3-4 timmar sen kände vi oss rätt nöjda, vissa kunde säkert stannat några timmar till men jag kände att  ville jag upp på torra land. Men det var verkligen roligt att springa runt som ett barn igen :D

Efter allt bad åkte vi in till centrum för att leta rätt på Kina Muren!
Vi åkte runt och hittade äntligen stället men då visade det sig att buffén som vi ville ha inte började förens kl 17 så vi gick några rundor på stan för att kolla in läget :)
Vi käkade vid 17 och det var så gott! En massa mat och sen efterrätt så nu känns magen som en ballong!
Vi åt och åt lite mer innan vi åkte hemåt och det tog ju sin tid pga vädret och lastbilar som kört ner i dikena men Lisa skötte sig bra! :)

Nu är jag hemma, myser i morgonrocken och raggisarna och dricker en kopp te. Ska kolla på tv och sen gå och sova! Kommer sova som en stock ^^

Ha en soft kväll!
kram


Bilder från Kina Muren :)
http://www.kina-muren.se/





Kommentarer
Postat av: Lisa

haha Lisa brassar som en gud :D Skaffa en bättre bil sen blir de att sladda på riktigt:D

2011-01-04 @ 21:32:05
URL: http://lisaeklof.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha ja vi kan dela på en riktig rallybil :P

2011-01-04 @ 21:56:39
Postat av: Sabina

Visst var det god mat :)?

2011-01-06 @ 23:31:57
URL: http://teoteoteo.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja maten va god tills den kom upp ^^

2011-01-07 @ 17:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0