"Hur ser ditt liv ut nu vännen?"

Jag tog ett megastort steg idag och köpte ett startpaket på körskolan..
Gick igenom lite information och pratade om teorikursen vecka 4. Helt plötsligt hade jag bokat in 6 körlektioner och den första är om en vecka! Alltså nästa måndag! När jag insåg att jag skulle börja nästa vecka rann svetten ner på ryggen och jag kände mig yr. Det är kanske ett osmidigt drag nu att börja köra när jag inte har övningskört så mycket men jag vill lära mig från grunden. Ska åka till mina föräldrar nu ihelgen och då får jag köra lite med pappa så jag inte sitter som en fån sen på första lektionen.

Kvinnan som satt i receptionen frågade hur mitt liv ser ut nu och det fick mig att fundera..
Det kommer bli en fullspäckad vår kan jag lova! Måste skriva ner alla planer som jag har så jag kan sortera lite i huvudet.

  • Börja övningsköra.
  • Ta mig i kragen och lämna blod!
  • Framåt vårkanten blir det kanske jobb igen på operation, UVA och steril centralen. Fast schema och en helttidsantällning. Helgerna kommer jag troligtvis jobba på MAVA.
  • Vill verkligen komma igång med träningen igen, har varit lat nu ett bra tag och det syns! Vill inte behöva gömma mig i vassen till sommaren sen!
  • Sen har vi 2 bebisar som behöver tid och kärlek, först min brorsas och sen Mickes syster, så jag hoppas att det finns lite tid över till att sitta barnvakt. Längtar verkligen! :)
  • Sen kommer väl sommaren, hoppas på jobb och sen vill jag boka en resa!

 

Nu ska jag ner till tvättstugan och kl 20 blir det TopModel! :)

kram



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh ska du få fast anställning? Verkligen ett stort Grattis i så fall =)

2011-01-10 @ 20:01:48
URL: http://nathalielidemalm.blogspot.com
Postat av: Julia

Hehe vi får se om mina chefer kommer överens om vart jag ska jobba, står mellan 2 jobb nu :P men tack så mycket :)

2011-01-10 @ 20:11:59
URL: http://meandbillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0