Jag har en olustig känsla i kroppen..

Jag va nere igår, riktigt grinig och irriterad på hela världen.
Den här dagen känns inte så mycket bättre. Jag har en orolig känsla i kroppen som om jag behöver få ut ilska, som en vulkan som snart får utbrott. Det låter löjligt men nu är det så!

Det dumma är att jag snart ska ut och köra min andra lektion och inte ens det känns kul, jag känner mig osäker och inte alls fokuserad när jag läser teoriböckerna. Håll er borta från vägarna idag invånare i Kholm.

Men men, jag ska försöka rycka upp mig så jag inte blir nå trafikfara. Efter körningen ska jag träffa Jennifer&Lisa för sushi och ta en sväng på stan. Det är ju faktiskt fredag och det ska nog bli en bra dag trots mitt taskiga humör..

Nu ska jag göra iordning mig, lyssna på musik och försöka peppa lite.

Ha en bra fredag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0